عکاسی ماهیگیری
  • اگر عاشق ماهیگیری هستید و از صید ماهی لذت می برید پس حتما خواستار داشتن چند عکس جذاب ماهیگیری هم خواهید بود.با ما همراه باشید تا باهم عکاسی ماهیگیری را بیاموزیم.

    عکاسی هنگام ماهیگیری

    در سالهای اخیر ماهیگیری به صورت ورزشی و تفریحی در کشور ما رونق یافته و عکاسی و فیلمبرداری ماهیگیری ورزشی علاقمندان بسیاری پیدا کرده است.

    با رعایت کردن مواردی ساده می توانیم عکس هایی زیبا و جذاب بیافرینیم تا در آینده یادآور خاطرات شیرینی برایمان باشد:

    نکات عکاسی ماهیگیری:

    1- عکاسی ماهیگیری حتما در محیط طبیعی و کنار آب انجام شود. عکس ماهی داخل پارکینگ، ظرفشویی و غیره کاملا غیرورزشی و ناپسند خواهد بود.

    2- متاسفانه در بسیاری از عکس های ماهیگیری زباله دیده می شود؛ حداقل محل عکس و فیلم گرفتن را از زباله پاکسازی کنیم تا هنر و زحمت ما کمرنگ نشود.

    3- هنگام عکاسی ماهیگیری و فیلم برداری ماهیگیری لباسی مناسب بر تن کنیم تا مورد تمسخر دیگران قرار نگیریم. لباس استتار گزینه ای مناسب برای این کار است.

    4- یک قطعه ماهی بهترین انتخاب برای یک عکس است. قرار دادن چندین ماهی در یک عکس که احتمالا مرده هستند از ارزش کار ما می کاهد.

    5- زنده بودن ماهی به راحتی در عکس جلوه می کند و به تصویر ما روح می بخشد. با عکاسی از ماهی مرده نتیجه ای درخشان به دست نخواهیم آورد.

    6- کسی از دیدن یک ماهی خاکی و خونی لذت نخواهد برد. بنابر این پیش از عکاسی ماهی را به بهترین شکل تمیز نماییم.

    برای خرید وینچ دستی برای ماهیگیری می توانید روی این کلمه کلیک کرده یا با ابزارچی تماس بگیرید.(وینچ دستی ساده و وینچ دستی کلاچ دار)

    7- ماهی در دو دست قرار گیرد و از لمس کردن اندام حساس ماهی (مانند آبشش و چشم) خودداری کنیم. احترام به جانداران نشان دهنده علاقه ما به آنهاست.

    8- ماهی بیش از اندازه به دوربین نزدیک نشود. بزرگنمایی به راحتی قابل تشخیص بوده و کار ما را کم ارزش خواهد کرد.

    9- اگر همراه عکس اطلاعاتی در مورد وزن ماهی، مکان صید یا طعمه می دهیم واقعی باشد چون ماهیگیران حرفه ای به سرعت دروغ ما را فاش خواهند کرد.

    10- در عکسبرداری ماهیگیری کمی حوصله و ذوق به خرج دهیم. مطمئن باشید که به نتیجه مطلوب خواهید رسید.

    11- در آینده ای نزدیک فرهنگ بگیر و رها کن فراگیر می شود؛ عکس ها و فیلم های ما به گونه ای نباشد که در آن روز موجب شرمساری ما گردد.

    12- یک عکس ماهیگیری ورزشی حتما نباید از ماهی گرفته شود. در زمان ماهیگیری لحظات زیبا و بی نظیری وجود دارد که میتوانیم آنها را ثبت و تبدیل به یک عکس ناب نماییم.

    از ماهیگیری ورزشی لذت ببرید، رهاسازی را تجربه کنید، حتما عاشقش خواهید.

    برگرفته از کانال تلگرام آموزش ماهیگیری و شکار

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای